Veel gestelde vragen

Veelgestelde vragen

Voor al uw vragen over uw profiel of over andere zaken kunt u de veelgestelde vragen bekijken. Is uw vraag daarna nog niet beantwoord? Dan kunt u deze stellen, na het doorlopen van de vragen, via het online formulier.

Hoe wijzig ik mijn gegevens e-mailadres en wachtwoord ?

Wijzig het e-mailadres dat is gekoppeld aan jouw profiel in menu “Profiel”. Klik op de link “Mijn gegevens”. Vergeet niet de wijziging te bevestigingen met de button ‘Wijzigingen Opslaan’ onderaan de pagina.

Wijzig je wachtwoord dat is gekoppeld aan je profiel in menu “Profiel”. Klik op de link “Wijzigen wachtwoord”. Vul eerst je bestaande wachtwoord in en daarna je nieuwe wachtwoord. Daarna vul je nog een keer ter bevestiging je nieuwe wachtwoord in. Door op ‘wijzigen’ te klikken bevestig je jouw nieuwe wachtwoord. Je kunt direct met je nieuwe wachtwoord inloggen

Nieuw Emailadres?

Er zijn diverse opties voor het maken van een nieuw gratis email adres. Zie hier een artikel op de site van de consumentenbond over het aanmaken van een gratis email account. Een minder bekende maar ook goede email provider (engels!) is `mail.com`. Je hebt hier een keuze uit heel veel soorten email adressen. Je kunt kiezen uit een neutraal emailadres bijvoorbeeld `leukevrouw@mail.com`, maar ook `leukeman@tvstar.com` etc.

Ik ben mij inloggegevens kwijt

Om je inloggegevens op te halen, klik je op de link “wachtwoord vergeten?” rechts boven aan de homepage of op de inlogpagina

Denk bij het inloggen eventueel aan de hoofdletters en speciale tekens.

Hoe garanderen wij de Privacy

De gegevens die je ons hebt toevertrouwd worden door ons goed beschermd. We raden je aan bij je aanmelding altijd een fictieve naam te kiezen en een nieuwe email adres aan te maken (zie hieronder) We zullen je gegevens niet gebruiken voor commerciële doeleinden welke niet gerelateerd zijn aan de website noch doorspelen naar derden. Enkel wij van Second Love zijn in staat je persoonlijke gegevens in te zien, uitsluitend ten behoeve van functionele doeleinden, zoals de diensten van ons zelf. Wij zullen hierbij je privacy en geheimhouding in acht nemen. 

Kan ik mijn profielnaam veranderen ?

Het is niet toegestaan je profielnaam te wijzigen. In uitzonderlijke gevallen kun je via de helpdesk je profielnaam laten veranderen.

Bevestigingsmail verloren?

Om je lidmaatschap te activeren moet je jouw email adres activeren middels de bevestigingslink die je krijgt toegezonden na je aanmelding.

Mocht je deze email niet na 15 min ontvangen hebben, dan kun je deze middels deze link opnieuw aanvragen. Gebruik daarbij hetzelfde email adres als welke je gebruikt hebt gebruikt bij je aanmelding.
Controleer de folders ongewenste e-mail of spam in je e-mailbox, het kan gebeuren dat de e-mail in deze folder terecht is gekomen.